Zorgboerderij Ommersteyn - Zorg voor mens en landschap

S actief als zorgboerderij in Dilsen-Stokkem. Een 30-tal personen die in de gewone werk- of leefsituatie moeilijk functioneren, komen hier regelmatig meewerken. We bieden een aangepaste woongelegenheid voor 9 deelnemers. Er is een vakantieverblijf en een mogelijkheid tot tijdelijke opvang. In de hoevewinkel verkopen we diverse soorten geitenkaas, afkomstig van onze geitenboerderij met een 500-tal melkgeiten en andere hoeveproducten. Volg ons nu ook op facebook.

OVERVIEW

This web page stichting-ommersteyn.be presently has a traffic ranking of zero (the smaller the more users). We have evaluated six pages inside the website stichting-ommersteyn.be and found four websites referencing stichting-ommersteyn.be. I observed one social network sites owned by this website.

STICHTING-OMMERSTEYN.BE RANKINGS

This web page stichting-ommersteyn.be is seeing varying amounts of traffic all round the year.
Traffic for stichting-ommersteyn.be

Traffic ranking (by month) for stichting-ommersteyn.be

Traffic ranking by day of the week for stichting-ommersteyn.be

De Meander VZW

Warme zorg, elke dag opnieuw! Bij het bezoeken van deze website willen we u op een overzichtelijke manier laten kennis maken met onze organisatie. De Meander biedt zorg aan jongeren en volwassenen met een matige tot ernstige mentaal, mentaal - motorische beperking. Als toekomstige gebruiker, medewerker, vrijwilliger of partner mag u rekenen op een warme en professionele ondersteuning of begeleiding. Een warme vraaggerichte zorg vormt het uitgangspunt van ons handelen, elke dag opnieuw! .

Rotem Deelgemeente van Dilsen-Stokkem

Rotem is een deels Kempens, deels Maaslands dorp in de gemeente Dilsen-Stokkem. De plaats ligt tussen de Maas en de Zuid-Willemsvaart, ten oosten waarvan het Kempens Plateau zich verheft, waarbij een steilrand van 40 meter optreedt. Van 1819 tot 1970 was Rotem een zelfstandige gemeente. Op het Molenveld, ten noorden van Rotem, heeft een standerdmolen uit 1632 gestaan, die in 1966 reeds in verr.

Sprokkel.be Officiële informatie uit en voor Vlaanderen België

Noodnummers , wachtdiensten , .

WHAT DOES STICHTING-OMMERSTEYN.BE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of stichting-ommersteyn.be Mobile Screenshot of stichting-ommersteyn.be Tablet Screenshot of stichting-ommersteyn.be

STICHTING-OMMERSTEYN.BE HOST

Our web crawlers diagnosed that the main page on stichting-ommersteyn.be took five hundred and sixteen milliseconds to download. I could not detect a SSL certificate, so our web crawlers consider this site not secure.
86.109.21.18

I caught that this domain is implementing the nginx server.

Zorgboerderij Ommersteyn - Zorg voor mens en landschap

DESCRIPTION

CONTENT

This web page had the following on the homepage, "S actief als zorgboerderij in Dilsen-Stokkem." Our analyzers saw that the web page said " Een 30-tal personen die in de gewone werk- of leefsituatie moeilijk functioneren, komen hier regelmatig meewerken." The Website also said " We bieden een aangepaste woongelegenheid voor 9 deelnemers. Er is een vakantieverblijf en een mogelijkheid tot tijdelijke opvang. In de hoevewinkel verkopen we diverse soorten geitenkaas, afkomstig van onze geitenboerderij met een 500-tal melkgeiten en andere hoeveproducten. Volg ons nu ook op facebook."

SUBSEQUENT WEB SITES

Nieuws - Stichting Oosterhoeve

Dinsdag van 9 tot half 1. Zaterdag van 10 tot 12. Zondag van 12 tot 16u. Stop het dumpen van konijnen. Dat kunt u nog .

Stichting Pim - Stichting Pim

Stichting Pim, een uniek ouderinitiatief, een tweede thuis voor onze vaste bewoners en logeercliënten. Daarnaast sinds 2013 ook een fantastische dagbestedingsplek. De zorgwoning biedt onze jongeren nog steeds een omgeving en de middelen om zich optimaal te ontwikkelen en te ontspannen onder leiding van gekwalificeerd personeel dat uitgaat van de specifieke wensen van de bewoners. Hierbij staat respect en liefdevolle bejegening centraal. Daarnaast zijn we al zeer ver op weg naar een HK.

Vrijwilligerswerk Stichting Projecthulp Suriname - Huurwoning Suriname

Betrouwbare and betaalbare huurwoningen en kamers in Suriname, Aruba, Bonaire and Curacao. Vrijwilligers worden niet alleen bij de lokale projecten ingezet, maar ook de organisatie van SPS zelf draait geheel op vrijwilligers. Dit kan in Suriname, maar ook in Nederland. Naast de algemene informatie en tips, hebben wij een overzicht gemaakt van de lopende projecten van SPS me.